Coneix al detall cadascun dels nostres serveis

Comunitats

Benvingut a la nostra COMUNITAT, LA TEVA COMUNITAT

A les Comunitats Àccura volem que sentis que les accions estan fetes per a tu.

Activitats, esdeveniments, reptes i una infinitat d'estímuls acords a la teva personalitat i interessos fitness.

Sols som forts, junts som més forts.

Informa't sobre els horaris d'activitats dirigides

Natació per adults

Continues somiant amb aprendre a nedar d'una vegada?

Vols participar a una prova esportiva o vas a presentar-te a unes oposicions i has de millorar la tècnica i el rendiment?

Als cursos de natació de Cem Tordera farem que ho aconsegueixis!

Descarrega aquí els horaris disponibles i si vols més infomació envia'ns un correu a info.tordera@accura.es

Aigua

• Cursets de natació

Els nostres cursets de natació estan dissenyats per satisfer les necessitats dels nostres socis i sòcies.

• Salut, preventiva i de millora.
    • Coneixement del medi aquàtic.
    • Millora de la condició física.
    • Desenvolupament de les relacions socials.
    • Entrenament dels elements tècnics.
    • Millora del rendiment
    • Preparació de diferents proves d'accés o esportives.

Per això oferim dos perfils d'entrenament amb objectius ben diferenciats:

Iniciació: Introduir-se, consolidant les diferents possibilitats de relació amb el medi aquàtic, flotacions, gris, desplaçaments i immersions. Així com experimentar i aprendre una introducció a les diferents habilitats tècniques.

Perfeccionament: Desenvolupar el control total dels diferents estils de natació per poder obtenir uns resultats eficients de treball en relació amb les necessitats.

Si vols més informació sobre els cursos, descarrega la informació aquí. També pots enviar-nos un correu a info.tordera@accura.es

• Natació per adults

Continues somiant amb aprendre a nedar d'una vegada?

Als cursos de natació de Cem Tordera farem que ho aconsegueixis!

Pàdel

• Classes i lloguer de pistes

A Cem Todera oferim 3  pistes de pàdel perquè gaudeixis de l’esport amb amics o perquè n’aprenguis amb les sessions particulars que ofereix Mily Daudi al nostre club.

Posa’t en contacte amb Mily Daud en el 635 60 86 76 o Bibi López en el 649 33 30 17 i demana tota la información que necessitis.

Àccura Kids

ANIVERSARIS A CEM TORDERA

Vine a celebrar l'aniversari dels teus fills i filles en Cem Tordera.

Trobareu varietat d'activitats en un entorn esportiu i lúdic. Ells i elles gaudiran acompanyats de tècnics especialitzats que dinamitzaran i adaptaran les activitats a l'edat dels nens i nenes.

Descarrega aquí la informació i si vols saber més o reservar un dia posa't en contacte amb nosaltres en info.tordera@accura.es

Si vols donar INVITACIONS PERSONALITZADES, descarrega aquí la plantilla:

Cursets de natació 2022-2023

Ja tenim obertes les inscripcions pels cursets de natació de la nova temporada 2022-23.

Els cursets de natació infantil segueixen la nostra metodologia pròpia "Aprèn Jugant", que té com a principal objectiu l'aprenentatge i el perfeccionament de la natació.

Un mètode de seguiment individual del nen/a en grups molt reduïts, i des de la perspectiva del joc, on aprèn passant-s'ho bé sempre des de la màxima seguretat.

Pots veure tota la informació de la temporada 2022-2023 AQUÍ. També et deixem la normativa AQUÍ

Inscripcions a recepció,  per a socis i cursetistes de l'últim curs a partir del 4 de juliol i per a la resta d'interessats el dia 25.  Per a qualsevol dubte pots posar-te en contacte per correu electrònic a info.tordera@accura.es

Activitats kids incloses

Perquè els més petits creixin amb un estat de salut de 10, l'esport és fonamental. Tenim una oferta d'activitats esportives adaptades a la situació actual on, amb totes les mesures de seguretat, podran desenvolupar les seves habilitats físiques i aprofitar tota l'energia que tenen. Activitats incloses a la quota de soci.

Descarrega tota la informació aquí.

Campus Estiu 2022

El campus d'estiu ja és aquí!

Com sempre, sota la nostra filosofia "Aprèn Jugant" hem preparat un campus ple d'esport i diversió.

Ja pots consultar tota la informació d'horaris, activitats i preus AQUÍ

Inscripcions a partir del 3 de maig a la recepció del club.

Estem desitjant gaudir de l'estiu amb els vostres petits i petites!

Cursets Intensius Estiu

Ja estan obertes les inscripcions pels cursets intensius de natació d'aquest estiu!

Els intensius són la millor opció tant si vols que els teus menuts aprenguin a nedar, com si el que necessiten és millorar la seva tècnica.  Grups des dels més petits fins els 14 anys.

Inscripcions a recepció, consulta tota la informació d'horaris i preus AQUÍ

Et deixem també la normativa, per a qualsevol dubte contacta a info.tordera@accura.es

Promocions

Vols conèixer les nostres quotes?

Escriu-nos un formulari i te les enviem

Los campos marcados con asterisco (*) son obligatorios
Radiobutton