Coneix al detall cadascun dels nostres serveis

Comunitats

Benvingut a la nostra COMUNITAT, LA TEVA COMUNITAT

A les Comunitats Àccura volem que sentis que les accions estan fetes per a tu.

Activitats, esdeveniments, reptes i una infinitat d'estímuls acords a la teva personalitat i interessos fitness.

Sols som forts, junts som més forts.

Informa't sobre els horaris d'activitats dirigides

à-pasear

Arriba amb bon peu la nova activitat outdoor de Cem Tordera: à-pasear, la millor forma per iniciar-se a l'activitat físca.

Tots els dijous a les 9:15h. Punt de trobada: Entrada del club.

Recorda reservar sempre  la teva plaça a l'app Àccura Training.

Es l'hora de tornar

RECULL EL TEU TARGETÓ A PARTIR 13 DE SETEMBRE A RECEPCIÓ.

Sabem que estàs desitjant tornar a entrenar, però l’estiu sempre passa factura, per això hem preparat la millor estratègia per tornar a poc a poc i donar-ho tot a les teves sessions d’entrenament.

El nostre repte És l’hora de tornar és la manera ideal de recuperar la forma que tant ens va costar aconseguir abans de l’estiu i no perdre-la mai més. El seu mètode progressiu farà que recuperis els hàbits d’entrenament sense patir i els interioritzis durant tot l’any.

Si no el coneixes… llegeix amb atenció i segueix les passes!

• Recull el teu targetó a recepció per portar el control dels punts que aconsegueixis. Aquí trobaràs la puntuació de cada activitat i una graella per apuntar-la.
  • El repte es desenvolupa en un màxim de 6 setmanes durant les que sumaràs punts per activitat realitzada.
  • Reserva les activitats o l’entrenament que vagis a realitzar a  l’app i acumula 10 punts les setmanes 1 i 2, 12 punts les setmanes 3 i 4 i 16 les setmanes 5 i 6.
  • I com tot esforç té la seva recompensa, quan aconsegueixis 76 punts, apropa’t a recepció amb el teu targetó per validar el teu entrenament i t’emportaràs un premi Cem Tordera!

¡TIP! Si vols guardar-te punts extra per si una setmana no arribes a l’objectiu, ENDAVANT! Pots acumular fins a 4 punts extra per setmana.

Aquí trobaràs la puntuació de cada activitat perquè t’organitzis la setmana

Si tens dubtes pregunta al nostre equip, t’ajudaran encantats! I recorda, a partir del 13 de setembre, apropa’t a recepció i inscriu-te!

Aigua

• Cursets de natació

Els nostres cursets de natació estan dissenyats per satisfer les necessitats dels nostres socis i sòcies.

• Salut, preventiva i de millora.
    • Coneixement del medi aquàtic.
    • Millora de la condició física.
    • Desenvolupament de les relacions socials.
    • Entrenament dels elements tècnics.
    • Millora del rendiment
    • Preparació de diferents proves d'accés o esportives.

Per això oferim dos perfils d'entrenament amb objectius ben diferenciats:

Iniciació: Introduir-se, consolidant les diferents possibilitats de relació amb el medi aquàtic, flotacions, gris, desplaçaments i immersions. Així com experimentar i aprendre una introducció a les diferents habilitats tècniques.

Perfeccionament: Desenvolupar el control total dels diferents estils de natació per poder obtenir uns resultats eficients de treball en relació amb les necessitats.

Si vols més informació sobre els cursos, descarrega la informació aquí. També pots enviar-nos un correu a info.tordera@accura.es

Pàdel

• Classes i lloguer de pistes

A Cem Todera oferim 3  pistes de pàdel perquè gaudeixis de l’esport amb amics o perquè n’aprenguis amb les sessions particulars que ofereix Mily Daudi al nostre club.

Posa’t en contacte amb Mily Daud en el 635 60 86 76 o Bibi López en el 649 33 30 17 i demana tota la información que necessitis.

Àccura Kids

NORMATIVA I PROTOCOL COVID19

Hem treballat en un protocol d'higiene perquè els vostres fills i filles puguin tornar a gaudir de l'esport en un entorn segur.

Podeu llegir-ho aquí.

Cursets natació 2021-2022

INSCRIPCIONS OBERTES!

Els cursos de natació infantil de Cem Tordera per a la pròxima temporada ja són aquí!

Tant si és el seu primer contacte amb l'aigua com si volen aprendre o perfeccionar la tècnica en el mitjà aquàtic els nostres cursos de natació són la millor opció.

Pots descarregar tota la informació aquí o enviar un e-mail a info.tordera@accura.es.

Activitats kids 2021-2022

Perquè els més petits creixin amb un estat de salut de 10, l'esport és fonamental. Tenim una oferta d'activitats esportives adaptades a la situació actual on, amb totes les mesures de seguretat, podran desenvolupar les seves habilitats físiques i aprofitar tota l'energia que tenen.

Descarrega tota la informació aquí.

Promocions

Matrícula 0€. Sense permanència

Vols conèixer les nostres quotes?

Escriu-nos un formulari i te les enviem

*Consulta condicions. Omple aquest formulari i ens posarem en contacte amb tu.

Los campos marcados con asterisco (*) son obligatorios
Radiobutton