Coneix al detall cadascun dels nostres serveis

Comunitats

Benvingut a la nostra COMUNITAT, LA TEVA COMUNITAT

A les Comunitats Àccura volem que sentis que les accions estan fetes per a tu.

Activitats, esdeveniments, reptes i una infinitat d'estímuls acords a la teva personalitat i interessos fitness.

Sols som forts, junts som més forts.

Informa't sobre els horaris d'activitats dirigides

Nova activitat: Antiaging

Estrenem l'activitat Antiaging! Millora la teva edat metabòlica combinant entrenament de força i cardio. L'estructura de l'activitat et permetrà aconseguir una qualitat de moviment que mai haguessis imaginat. L'edat és tan sols és un número, no et posis límits!

Nova activitat: Áccura Running

Vols començar a córrer? Ja corres però t’agradaria fer-ho en grup?
Vine a la nova activitat Àccura Running, t’esperem tots els dimarts i dijous a les 19:30h, punt de trobada a l’entrada del club.

Natació per adults

Continues somiant amb aprendre a nedar d'una vegada?

Vols participar a una prova esportiva o vas a presentar-te a unes oposicions i has de millorar la tècnica i el rendiment?

Als cursos de natació de Cem Tordera farem que ho aconsegueixis!

Descarrega aquí els horaris disponibles i si vols més infomació envia'ns un correu a info.tordera@accura.es

Aigua

• Cursets de natació

Els nostres cursets de natació estan dissenyats per satisfer les necessitats dels nostres socis i sòcies.

• Salut, preventiva i de millora.
    • Coneixement del medi aquàtic.
    • Millora de la condició física.
    • Desenvolupament de les relacions socials.
    • Entrenament dels elements tècnics.
    • Millora del rendiment
    • Preparació de diferents proves d'accés o esportives.

Per això oferim dos perfils d'entrenament amb objectius ben diferenciats:

Iniciació: Introduir-se, consolidant les diferents possibilitats de relació amb el medi aquàtic, flotacions, gris, desplaçaments i immersions. Així com experimentar i aprendre una introducció a les diferents habilitats tècniques.

Perfeccionament: Desenvolupar el control total dels diferents estils de natació per poder obtenir uns resultats eficients de treball en relació amb les necessitats.

Si vols més informació sobre els cursos, descarrega la informació aquí. També pots enviar-nos un correu a info.tordera@accura.es

• Natació per adults

Continues somiant amb aprendre a nedar d'una vegada?

Als cursos de natació de Cem Tordera farem que ho aconsegueixis!

Pàdel

• Classes i lloguer de pistes

A Cem Todera oferim 3  pistes de pàdel perquè gaudeixis de l’esport amb amics o perquè n’aprenguis amb les sessions particulars que ofereix Mily Daudi al nostre club.

Posa’t en contacte amb Mily Daud en el 635 60 86 76 o Bibi López en el 649 33 30 17 i demana tota la información que necessitis.

Àccura Kids

ANIVERSARIS A CEM TORDERA

Vine a celebrar l'aniversari dels teus fills i filles en Cem Tordera.

Trobareu varietat d'activitats en un entorn esportiu i lúdic. Ells i elles gaudiran acompanyats de tècnics especialitzats que dinamitzaran i adaptaran les activitats a l'edat dels nens i nenes.

Descarrega aquí la informació i si vols saber més o reservar un dia posa't en contacte amb nosaltres en info.tordera@accura.es

Si vols donar INVITACIONS PERSONALITZADES, descarrega aquí la plantilla:

Campus Nadal 2022

Arriba el campus de Nadal! On els més petits gaudiran de les seves vacances nadalenques jugant i fent esport.

Curset de natació, tallers de Nadal, waterpolo, jocs aquàtics, activitats esportives i jocs en anglès.

Descobreix AQUÍ tota la informació.

Per a més informació i inscripcions contacta a info.tordera@accura.es

Cursets de natació 2022-2023

Ja tenim obertes les inscripcions pels cursets de natació de la nova temporada 2022-23.

Els cursets de natació infantil segueixen la nostra metodologia pròpia "Aprèn Jugant", que té com a principal objectiu l'aprenentatge i el perfeccionament de la natació.

Un mètode de seguiment individual del nen/a en grups molt reduïts, i des de la perspectiva del joc, on aprèn passant-s'ho bé sempre des de la màxima seguretat.

Pots veure tota la informació de la temporada 2022-2023 AQUÍ. També et deixem la normativa AQUÍ

Inscripcions a recepció,  per a socis i cursetistes de l'últim curs a partir del 4 de juliol i per a la resta d'interessats el dia 25.  Per a qualsevol dubte pots posar-te en contacte per correu electrònic a info.tordera@accura.es

Activitats kids incloses

A CEM Tordera volem que els més petits creixin en un ambient sa i carregat d'esport.

No et perdis les activitats extraescolars incloses a la quota de soci: À-Dance Kids i Waterporlo.

Descarrega tota la informació aquí.

Promocions

Vols conèixer les nostres quotes?

Escriu-nos un formulari i te les enviem

Los campos marcados con asterisco (*) son obligatorios
Radiobutton