Serveis

Coneix al detall cadascun dels nostres serveis

Comunitats

Benvingut a la nostra COMUNITAT, LA TEVA COMUNITAT

A les Comunitats Àccura volem que sentis que les accions estan fetes per a tu.

Activitats, esdeveniments, reptes i una infinitat d'estímuls acords a la teva personalitat i interessos fitness.

Sols som forts, junts som més forts.

Horari

Informa't sobre els horaris d'activitats dirigides

Esdeveniments

Nova activitat: Antiaging

Estrenem l'activitat Antiaging! Millora la teva edat metabòlica combinant entrenament de força i cardio. L'estructura de l'activitat et permetrà aconseguir una qualitat de moviment que mai haguessis imaginat. L'edat és tan sols és un número, no et posis límits!

Natació per adults

Continues somiant amb aprendre a nedar d'una vegada?

Vols participar a una prova esportiva o vas a presentar-te a unes oposicions i has de millorar la tècnica i el rendiment?

Als cursos de natació de Cem Tordera farem que ho aconsegueixis!

Descarrega aquí els horaris disponibles i si vols més infomació envia'ns un correu a coordinacion.agua.tordera@accura.es

Club Natació Tordera

Ens fa molta il·lusió presentar-vos el nou Club Natació Tordera. Donem un pas endavant i ens federem com a Club Natació, amb l’objectiu de poder iniciar-nos en el món de la competició tant dels més petits i joves com dels adults.

A l’abril obrim els nous grups, per tal de començar a entrenar i estrenar-nos en les primeres competicions.

Ja pots consultar AQUÍ la informació d’horaris i preus. Inscripcions ja obertes a la recepció del club.

Per a qualsevol aclariment, no dubtis contactar amb la nostra coordinadora aquàtica Mar Vélez: coordinacion.agua.tordera@accura.es

Campus Estiu 2024

El campus d'estiu ja és aquí! Sota la nostra filosofia "Aprèn Jugant", hem preparat un campus ple d'esport i diversió. Ja pots consultar tota la informació d'horaris, activitats i preus del CAMPUS ESPORTIU.

Inscripcions online i a la recepció del club a partir del 2 de maig per a socis/as i cursetistes. A partir del 4 de maig inscripcions obertes per a tots els interessats.

Si tens alguna pregunta no dubtis posar-te en contacte per e-mail a info.tordera@accura.es

Estem desitjant gaudir de l'estiu amb els vostres petits i petites!

Aigua

Cursets de natació

Els nostres cursets de natació estan dissenyats per satisfer les necessitats dels nostres socis i sòcies.

• Salut, preventiva i de millora.
• Coneixement del medi aquàtic.
• Millora de la condició física.
• Desenvolupament de les relacions socials.
• Entrenament dels elements tècnics.
• Millora del rendiment
• Preparació de diferents proves d'accés o esportives.

Per això oferim dos perfils d'entrenament amb objectius ben diferenciats:

Iniciació: Introduir-se, consolidant les diferents possibilitats de relació amb el medi aquàtic, flotacions, gris, desplaçaments i immersions. Així com experimentar i aprendre una introducció a les diferents habilitats tècniques.

Perfeccionament: Desenvolupar el control total dels diferents estils de natació per poder obtenir uns resultats eficients de treball en relació amb les necessitats.

Si vols més informació sobre els cursos, descarrega la informació aquí. També pots enviar-nos un correu a info.tordera@accura.es

Natació per adults

Continues somiant amb aprendre a nedar d'una vegada?

Als cursos de natació de Cem Tordera farem que ho aconsegueixis!

Pàdel

• Classes i lloguer de pistes

A Cem Todera oferim 3  pistes de pàdel perquè gaudeixis de l’esport amb amics o perquè n’aprenguis amb les sessions particulars que ofereix Mily Daudi al nostre club.

Posa’t en contacte amb Mily Daud en el 635 60 86 76 o Bibi López en el 649 33 30 17 i demana tota la información que necessitis.

Àccura Kids

ANIVERSARIS A CEM TORDERA

Vine a celebrar l'aniversari dels teus fills i filles en Cem Tordera.

Trobareu varietat d'activitats en un entorn esportiu i lúdic. Ells i elles gaudiran acompanyats de tècnics especialitzats que dinamitzaran i adaptaran les activitats a l'edat dels nens i nenes.

Descarrega aquí la informació i si vols saber més o reservar un dia posa't en contacte amb nosaltres en info.tordera@accura.es

Si vols donar INVITACIONS PERSONALITZADES, descarrega aquí la plantilla:

Cursets de natació 2023-2024

Ja podeu consultar tota la informació de la nova temporada 23-24 dels cursets de natació.

Els cursets de natació infantil segueixen la nostra metodologia pròpia "Aprèn Jugant", que té com a principal objectiu l'aprenentatge i el perfeccionament de la natació.

Un mètode de seguiment individual del nen/a en grups molt reduïts, i des de la perspectiva del joc, on aprèn passant-s'ho bé sempre des de la màxima seguretat.

Pots veure tota la informació de la temporada 2023-2024 AQUÍ.

Inscripcions a recepció o via online: https://tordera.clubsaccura.es/

Per a qualsevol dubte pots posar-te en contacte per correu electrònic a coordinacion.agua.tordera@accura.es . Et deixem també la normativa dels cursets.

Activitats kids incloses

A CEM Tordera volem que els més petits creixin en un ambient sa i carregat d'esport.

No et perdis les activitats extraescolars incloses a la quota de soci per a aquest nou curs 23-24: crossfit Kids, à-dance, waterpolo i karate. Aquestes activitats també estan disponibles per a no socis.

Consulta tota la informació i horaris AQUÍ.

Si no ets soci/a pots fer la inscripció online per a l'activitat que desitgis: https://reservas.clubsaccura.es/tordera/

Per a qualsevol dubte pots contactar amb la recepció del club o a info.tordera@accura.es

Campus Estiu 2024

Estem desitjant gaudir de l'estiu amb els vostres petits i petites!

Promocions

Los campos marcados con asterisco (*) son obligatorios
Radiobutton