Coneix al detall cadascun dels nostres serveis

Comunitats

Benvingut a la nostra COMUNITAT, LA TEVA COMUNITAT

A les Comunitats Àccura volem que sentis que les accions estan fetes per a tu.

Activitats, esdeveniments, reptes i una infinitat d'estímuls acords a la teva personalitat i interessos fitness.

Sols som forts, junts som més forts.

Horari

⚠️ Amb motiu de les noves mesures decretades pel Govern de la Generalitat, els espais esportius tancaran a les 21h

Informa't sobre els horaris d'activitats dirigides

à-pasear

Arriba amb bon peu la nova activitat outdoor de Cem Tordera: à-pasear, la millor forma per iniciar-se a l'activitat físca.

Tots els dijous a les 9:15h. Punt de trobada: Entrada del club.

Recorda reservar sempre  la teva plaça a l'app Àccura Training.

El campus ja es aquí!

A partir del 3 de maig, reserva la plaça dels teus fills/as per al campus lúdic-esportiu de Cem Tordera, gaudiran de l'esport a un entorn segur, es divertiran i aprendran jugant.

NEW! Estrenem nova modalitat per als més exigents: Procamp Ultrasport de 14 a 16 anys: natació d'alt rendiment, esports competitius d'equip... en el flyer informatiu trobaràs tota la informació.

Descàrrega aquí tota la informació. Durant els pròxims dies podràs descarregar també la documentació necessària i la normativa del campus.

Tens més dubtes? Envia un correu a info.tordera@accura.es i les resoldrem

Intensius de natació 2021

Els més petits també necessiten trencar amb la rutina i el mitjà aqu`tic és ideal per cremar les energies acumulades durant el curs alhora que aprenen i agafen confiança a l'aigua.

Descarrega aquí toda l'informació dels nostres intensius y la normativa. Si necessites més informació pots enviar un correu electrònic a  info.tordera@accura.es.

OBRIM INSCRIPCIONS EL DILLUNS 17 DE MAIG

Tenim molt per celebrar!

L'any passat ens vam quedar amb les ganes, però aquest 2021, tenim molt per celebrar! Des que hem tornat a poder oferir-vos una oferta de salut tan variada com sempre, fins que la vacuna està fent la seva feina, millorant la situació i ajudant al fet que puguem gaudir d'aquest estiu tan esperat.

SAVE THE DATE!

Recorda la següent data: del 14 al 19 de juny celebrarem el nostre 14è aniversari al vostre costat!. D'aquí a pocs dies podreu consultar tota l'oferta d'activitats.

Us esperem!

Aigua

• Cursets de natació

Els nostres cursets de natació estan dissenyats per satisfer les necessitats dels nostres socis i sòcies.

• Salut, preventiva i de millora.
    • Coneixement del medi aquàtic.
    • Millora de la condició física.
    • Desenvolupament de les relacions socials.
    • Entrenament dels elements tècnics.
    • Millora del rendiment
    • Preparació de diferents proves d'accés o esportives.

Per això oferim dos perfils d'entrenament amb objectius ben diferenciats:

Iniciació: Introduir-se, consolidant les diferents possibilitats de relació amb el medi aquàtic, flotacions, gris, desplaçaments i immersions. Així com experimentar i aprendre una introducció a les diferents habilitats tècniques.

Perfeccionament: Desenvolupar el control total dels diferents estils de natació per poder obtenir uns resultats eficients de treball en relació amb les necessitats.

Si vols més informació sobre els cursos, descarrega la informació aquí. També pots enviar-nos un correu a info.tordera@accura.es

Pàdel

• Classes i lloguer de pistes

A Cem Todera oferim 3  pistes de pàdel perquè gaudeixis de l’esport amb amics o perquè n’aprenguis amb les sessions particulars que ofereix Mily Daudi al nostre club.

Posa’t en contacte amb Mily Daud en el 635 60 86 76 o Bibi López en el 649 33 30 17 i demana tota la información que necessitis.

Àccura Kids

NORMATIVA I PROTOCOL COVID19

Hem treballat en un protocol d'higiene perquè els vostres fills i filles puguin tornar a gaudir de l'esport en un entorn segur.

Podeu llegir-ho aquí.

El campus ja es aquí!

Tens més dubtes? Envia un correu a info.tordera@accura.es i les resoldrem

Intensius de natació 2021

OBRIM INSCRIPCIONS EL DILLUNS 17 DE MAIG

Promocions

Vols conèixer les nostres quotes?

Escriu-nos un formulari i te les enviem

Dona't d'alta ara, matrícula 0€ i sense permanència.

*Consulta condicions. Omple aquest formulari i ens posarem en contacte amb tu.

Los campos marcados con asterisco (*) son obligatorios
Radiobutton